Wróć do Newsroom
Mailchimp - subscribe form sidebar

18 lat i 18 kamieni milowych: Świętujemy historię Accace | Komunikat prasowy

30 września 2024
Artykuł dostępny także w języku
angielskim

W tym roku Accace obchodzi swoje 18 urodziny. To wyjątkowy moment, symbolizujący niemal dwie dekady intensywnej pracy, rozwoju i innowacji. Od skromnych początków na Słowacji po status globalnego gracza w branży doradczej i outsourcingowej, nasza historia jest pełna rozwoju, ekspansji, niezachwianej lojalności wobec naszych klientów oraz wartości, które nas definiują. Kamienie milowe to nie tylko świadectwa naszych dokonań, ale również potwierdzenie naszej zdolności do wyznaczania nowych standardów w branży.

“Każdy z nas pragnie być częścią czegoś wielkiego. Wnieść swój wkład w coś większego i trwalszego niż my sami. Właśnie takie uczucie towarzyszyło mi, gdy w 2018 roku dołączyłem do Accace.

Budowanie międzynarodowej społeczności, którą współtworzymy z naszymi klientami i kolegami – często stającymi się przyjaciółmi – jest procesem stanowiącym życiową misję i niezwykle cennym doświadczeniem. Trwałe fundamenty, oparte na odpowiedzialności za losy klientów i pracowników, szczerości i wzajemnym zaufaniu, pozwoliły nam na pokonanie już niejednej trudności. W Accace głęboko wierzymy, że jedyna droga prowadząca do rozwoju i trwałego sukcesu wiedzie właśnie przez te wartości i ludzi pragnących podążać w tym samym kierunku.

Jestem niezmiernie dumny, obserwując rozwój naszych pracowników, ich zaangażowanie oraz pasję, z jaką codziennie stawiają czoła kolejnym wyzwaniom. Nieustannie mnie zaskakują, ustanawiając nowe standardy jakości, wprowadzając optymalizacje i usprawnienia, a przede wszystkim kreując niepowtarzalną atmosferę wzajemnego wsparcia i współpracy.

Wspieranie ich rozwoju jest jednym z najbardziej satysfakcjonujących doświadczeń w moim życiu.”

Piotr Zając, Managing Director | Partner

Spójrzmy wstecz na 18 kluczowych wydarzeń definiujących historię Accace i wspólnie świętujmy drogę, która doprowadziła nas do miejsca, w którym jesteśmy dzisiaj.

2006

Założenie Accace

Nasze pierwsze biuro powstało na Słowacji pod kierownictwem założyciela i pierwszego CEO, Jiříego Majera. Dzięki nieustannemu rozwojowi i osiąganym sukcesom, Accace Slovakia obecnie należy do pięciu największych firm doradczych w kraju.

   
2007 – 2009

Ekspansja w Europie

W latach 2007–2009 Accace dynamicznie rozszerzało swoją obecność na europejskim rynku, otwierając biura w Czechach, Rumunii, na Ukrainie (2007), Węgrzech (2008) oraz w Polsce (2009). Ten okres intensywnej ekspansji zapoczątkował naszą drogę jako międzynarodowego lidera w branży doradczej i outsourcingowej.

   
2011

Przejęcie Interbook Kft.

Przejęcie Interbook Kft. na Węgrzech wzmocniło naszą pozycję w regionie, a także pozwoliło poszerzyć nasze lokalne możliwości w odniesieniu do świadczenia zaawansowanych usług outsourcingowych i doradczych.

   
2012

Certyfikacja ISO

Na wniosek kluczowego klienta, IBM, uzyskaliśmy nasz pierwszy certyfikat ISO, co potwierdziło nasze zaangażowanie w jakość i ugruntowało pozycję jako zaufanego partnera dla globalnych graczy.

   
2012

Utworzenie Accace Legal

Założenie Accace Legal w Pradze zapoczątkowało nową linię usług, pozwalającą na dostarczanie naszym klientom kompleksowych rozwiązań prawnych.

   
2014

Stworzenie platformy TULIP

Opracowany pierwotnie do użytku wewnętrznego, TULIP szybko stał się innowacyjnym narzędziem oferowanym naszym klientom, rewolucjonizując sposób świadczenia usług księgowych, płacowych i doradczych.

   
2015

Wprowadzenie zasady Open Book Management

Wprowadziliśmy zasadę Open Book Management (zasadę pełnej transparentności), umożliwiając naszym pracownikom dostęp do danych finansowych i strategicznych firmy, promując tym samym kulturę otwartości i współodpowiedzialności.

   
2018

Nowa misja i wartości

W wyniku współpracy całego zespołu, w 2018 roku przedstawiliśmy naszą nową misję i wartości, dostosowując je do aspiracji naszych pracowników oraz celów organizacji.

   
2019

Wspólne przedsięwzięcia z Adept Advisory

Rozpoczęliśmy strategiczne współprace, w tym z Adept Advisory w RPA, a następnie w Wielkiej Brytanii (2021), co poszerzyło nasze możliwości oferowania usług doradczych i outsourcingowych, zarówno na rynkach lokalnych, jak i międzynarodowych.

   
2019

Uruchomienie Accace Circle

Stworzyliśmy międzynarodową społeczność biznesową: Accace Circle. Ta inicjatywa rozszerzyła nasz zasięg do ponad 50 jurysdykcji, zapewniając świadczenie najwyższej jakości usług klientom na całym świecie.

   
2019

Inauguracja Accace Circle Forum

Accace Circle Forum to coroczna konferencja dla członków społeczności biznesowej Accace Circle. Trzydniowe wydarzenie jest poświęcone angażującym dyskusjom, wymianie wiedzy i budowaniu relacji z naszymi partnerami.

   
2019

Stworzenie The Aces

Aby uhonorować wybitne osiągnięcia, zaangażowanie oraz innowacyjne projekty członków naszej społeczności, stworzyliśmy wewnętrzną ceremonię wręczania nagród nazwaną The Aces. Przyznawana corocznie nagroda jest symbolem wdzięczności dla naszych wybitnych kolegów i koleżanek.

   
2020

Zmiana w kierownictwie

Accace powitało Mihaelę Pašek-Virlan jako nową CEO, otwierając tym samym nowy rozdział w rozwoju firmy, skoncentrowany na innowacjach, międzynarodowej ekspansji oraz dalszym umacnianiu naszej pozycji na rynku usług profesjonalnych.

   
2020

Uruchomienie platformy eShop

Wprowadziliśmy eShop – globalną platformę online, umożliwiającą klientom szybki dostęp do naszej oferty usług. eShop szybko stał się preferowanym rozwiązaniem dla firm poszukujących efektywnych i skalowalnych rozwiązań.

   
2022

Inwestycja w Legal Systems s.r.o.

Grupa Accace nabyła 30% udziałów w Legal Systems s.r.o., start-upie specjalizującym się w automatyzacji dokumentacji kontraktowej, w tym jej podpisywaniu i archiwizacji. Inwestycja była naturalnym krokiem w kierunku zrewolucjonizowania wdrażanych przez nas narzędzi i technologii.

   
2022

Wprowadzenie systemu rezerwacji Book!t

Opracowaliśmy system rezerwacji Book!t. Nasze autorskie rozwiązanie, dostępne z każdego miejsca i urządzenia, umożliwia efektywne zarządzanie przestrzenią biurową i miejscami parkingowymi.

   
2022

Przedstawienie nowego hasła Accace

W 2022 roku, aby podkreślić wyjątkowe wartości Accace, określiliśmy kluczowe filary naszej marki: technologię, kompetencje i społeczność. Wprowadziliśmy również nowe hasło: „One step ahead of your needs”, odzwierciedlające pozycję Accace jako proaktywnego partnera z holistycznym podejściem, łączącego potrzeby klientów z dedykowanymi rozwiązaniami.

44  
2023

Uruchomienie akceleratora AceOn

W 2023 roku postawiliśmy kolejny krok w przód, uruchamiając nasz międzynarodowy akcelerator AceOn. Zadaniem akceleratora jest wzmocnienie ekosystemu start-up’owego zarówno na Słowacji, jak i w całej Europie.

Przez prawie dwie dekady rozwijaliśmy się jako firma, marka, zespół oraz społeczność. Kontynuujemy tę drogę, mając na celu nieustanny rozwój, budowanie relacji i szczere zaangażowanie w realizowane projekty. Jesteśmy gotowi na nowe wyzwania i zdeterminowani do osiągania kolejnych sukcesów w nadchodzących latach.

Dziękujemy za zaufanie naszym klientom, partnerom i współpracownikom – bez Was nasze dotychczasowe osiągnięcia nie byłyby możliwe!

Serdecznie zachęcamy do śledzenia kolejnych rozdziałów naszej historii poprzez obserwację naszego profilu na LinkedIn lub subskrypcję newslettera, aby być na bieżąco z kluczowymi informacjami ze świata biznesu i opiniami naszych ekspertów.

Mailchimp - subscribe form - page
crosschevron-leftarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram