UZYSKAJ BEZPŁATNY DOSTĘP DO
Otrzymuj nasze artykuły, opinie, porady, aktualności branżowe, aktualności ze stron lokalnych, ebooki, informacje o najnowszych wydarzeniach i jeszcze więcej, bezpośrednio na swoją skrzynkę pocztową.
Sprawdź sekcję Newsroom i zobacz co zawiera!
Prześlemy Ci tylko istotne informacje, które naszym zdaniem mogą Cię zainteresować i będziemy traktować Twoje dane osobowe zgodnie z naszą polityką prywatności i oświadczeniem RODO.
Nie możesz zasubskrybować? Wypróbuj tę stronę.
Accace Polska » Usługi outsourcingowe
Zapewniając skuteczną realizację usług w zakresie outsourcingu księgowości, płac i administracji HR, chcemy umożliwić Twoim zespołom finansowym i kadrowo-płacowym pełną koncentrację na strategicznej działalności biznesowej. Dzięki kompleksowym usługom BPO zyskujesz poprawę jakości, precyzyjność i terminowość funkcji administracyjnych oraz zwiększenie przejrzystości operacyjnej poprzez możliwość raportowania do całej organizacji. Nasze usługi mogą być świadczone w pełni online, co pozwala zapewnić ciągłość kluczowych procesów biznesowych i zgodność z przepisami, niezależnie od dynamiki rynku.
Globalny zasięg oparty na regionalnym doświadczeniu. Działamy w 50+ lokalizacjach
Wspieramy ponad 15 000 Klientów. 98% z nich zdecydowanie poleciłoby nasze usługi
Ponad 2 500 ekspertów działających w ramach interdyscyplinarnych zespołów
Przygotowujemy ponad 200 000 pasków płacowych miesięcznie
Portal Księgowość Online został zaprojektowany w celu uproszczenia, zautomatyzowania oraz usprawnienia procesów związanych z księgowością. Dzięki naszej niezawodnej technologii korzyści płynące z digitalizacji dokumentów są w Twoim zasięgu. Wykorzystując możliwości, jakie daje nasz portal zmniejszysz nakład pracy manualnej oraz ilość powiązanych z nią błędów, zwiększając jednocześnie przejrzystość dokumentów i procesów pracy. W efekcie uzyskasz lepszą kontrolę i pełen nadzór nad swoim biznesem. Zarządzaj zadaniami w bezpiecznym i przyjaznym dla użytkownika środowisku chmury.
Portal może stać się głównym interfejsem w dziale księgowości dzięki bezpośredniej integracji z Twoim systemem ERP. Umożliwia tym samym natychmiastową aktualizację informacji oraz dostęp do sprawozdań o stanie finansowym firmy.
Cyfryzacja dokumentów i przepływu pracy
Zarządzaj efektywnie fakturami i dokumentami
Monitoruj kondycję finansową firmy w czasie rzeczywistym
Połącz portal bezpośrednio ze swoim oprogramowaniem księgowym
Nasze usługi outsourcingu kadr i płac zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić wykonywanie czynności wewnętrznego działu płac przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu komfortu Twoich pracowników oraz kadry zarządzającej mającej do dyspozycji pełne wsparcie w firmie. Ponadto nasz Portal Kadry i Płace Online oferuje wygodną funkcjonalność samodzielnej obsługi, która umożliwia pracownikom zarządzanie licznymi zadaniami, bez konieczności zwracania się do działu kadr o wsparcie.
Portal umożliwia wygodnie i samodzielne logowanie pracownika w celu uzyskania dostępu do swoich danych płacowych, komunikacji z działem płac, wypełnienia danych dotyczących rocznego rozliczenia podatku, składania wniosków w sprawie udzielenia czasu wolnego od pracy, zarządzania podróżami służbowymi lub rozliczania wydatków. Stosowanie portalu do samoobsługi pracowniczej przez działy HR znacząco wykracza poza standardowe zarządzanie dokumentami oraz przebieg pracy, ponieważ zapewnia dodatkowo różne moduły administracji HR
Wymiana danych płacowych
Dystrybucja oraz archiwizacja danych płacowych
Obsługa zapytań płacowych
Raportowanie danych płacowych i HR
Rejestracja czasu pracy i nieobecności
Korzystając z naszego Portalu RCP Online, Twoi pracownicy mogą łatwo zarządzać zadaniami związanymi z ich obecnością – poprzez przyjazny dla użytkownika samoobsługowy interfejs. Mogą z łatwością śledzić swój czas pracy, nadgodziny, wykorzystane lub pozostające do wykorzystania dni urlopu, wnioski w sprawie udzielenia czasu wolnego od pracy, zwolnienia chorobowe oraz uzyskiwać ich szybką akceptację przez swoich przełożonych. Ponadto planowanie pracy danego pracownika lub pracy zmianowej zespołu można wykonywać za pomocą interaktywnego kalendarza portalu.
Twoje zespoły HR docenią fakt, że wszystkie informacje związane z czasem pracy oraz obecnością są udostępniane za pomocą narzędzia online dostępnego 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu oraz zabezpieczone z zastosowaniem najnowocześniejszej technologii ochrony danych. Dostęp do danych RCP zapewniany jest w czasie rzeczywistym, co pozwala realizować i zarządzać zadaniami HR bez opóźnień, a wszelkie wymagane raporty dostępne są do wglądu w dowolnym miejscu i czasie.
Zarządzenie nieobecnościami: proces składania wniosków oraz udzielania zgód
Planowanie zmian: interaktywne kalendarze, harmonogramy, planowanie urlopów
Zarządzanie nadgodzinami
Kompleksowe raporty dotyczące czasu pracy oraz nieobecności