Zakładanie i rejestracja spółek
Dzięki naszym doradcom zaoszczędzą Państwo sporo czasu i pieniędzy niezbędnych przy zakładaniu spółki. Ponadto dzięki współpracy z nami nie ponoszą Państwo ryzyka, na które narażone jest każde przedsiębiorstwo w zakresie przestrzegania wymogów oraz terminów nałożonych przez prawo.
Oferujemy pełen zakres usług związanych z założeniem i rejestracją każdego typu spółki, w tym:
-
- doradztwo w zakresie wyboru optymalnej formy działalności, jak również w zakresie samego procesu rejestracji;
- przygotowanie wszystkich dokumentów potrzebnych do założenia i rejestracji spółki;
- przygotowanie i złożenie wniosku o wpis do właściwego rejestru handlowego;
- rejestrację w organach podatkowych, ZUS i GUS;
- rejestrację w celu otrzymania wszelkich zezwoleń, koncesji itp.;
- udzielanie informacji na temat zmian w prawie mogących wpłynąć na działalność przedsiębiorstwa;
- reprezentację klienta przed władzami lokalnymi.
Ponadto jesteśmy w stanie przygotować wszelkie dokumenty wymagane do otwarcia rachunku bankowego nowo założonej spółki. Zapewniamy również jego administrację w ramach naszych usług powierniczych (zgodnie z zakresem upoważnienia udzielonego przez klienta).
Poza tym klienci, chcący uniknąć absorbujących kwestii administracyjnych, które mogą pojawić się w czasie poszukiwania miejsca na siedzibę firmy oraz zmniejszyć koszty utrzymania lokalu biurowego, mogą skorzystać z naszej oferty biura wirtualnego oraz uzyskać naszą pomoc we wszystkich sprawach administracyjnych i biurowych.
Wiemy o tym, iż założenie spółki jest pierwszym z wielu wyzwań, przed jakimi staje nowa firma. Dlatego też oferujemy pełne wsparcie w postaci szerokiego wachlarza usług, aby zapewnić płynną działalność przedsiębiorstwa.