Warszawa, 15 Września 2016 – Accace obchodzi swoje 10. urodziny. Podczas pierwszej dekady na rynku, firmie udało się osiągnąć status jednej z najlepszych firm outsourcingowych i doradczych w regionie.
Założona 10 lat temu, spółka Accace przysięgała dostarczyć na rynek innowacyjne pomysły oraz w pełni zdigitalizowane usługi w konserwatywnym środowisku outsourcingu i doradztwa. Na chwilę obecną, międzynarodowe korporacje zwracają się do nas z przekonaniem, że jesteśmy godnym zaufania partnerem w umacnianiu ich strategicznych decyzji.
Ewolucja
Po otwarciu swojego pierwszego oddziału na Słowacji, Accace poczynił dalsze kroki w głąb Europy Środkowo-Wschodniej. W ciągu 3 kolejnych lat udało się z powodzeniem rozpocząć działanie nowych filii w Czechach, na Węgrzech, w Rumunii, Polsce i na Ukrainie.
Wywiązując się ze zobowiązań dotyczacych innowacyjności oraz wysokiej jakości świadczonych usług, konieczna była dalsza ekspansja, tym razem poza region Europy Środkowo-Wchodniej. Dlatego też w 2013 roku firma otworzyła kolejny oddział tym razem w Niemczech. Jednocześnie sieć zaufanych partnerów Accace w Europie i na świecie wspierała naszych klientów we wdrażaniu tych samych procesów w każdej z placówek ich firmy. W rezultacie aż 98% klientów wyraziło chęć dalszej współpracy oraz poleciłoby Accace innym firmom.
Obecnie Accace oferuje swoim klientom usługi w ponad 20 krajach za pośrednictwem 7 oddziałów własnych i europejskiej sieci partnerów
Fakty i liczby
Accace kieruje ten sukces do swoich wiernych klientów i oddanych pracowników.
„W ciągu tych 10 lat Accace przewyższył moje oczekiwania. Ten kamień milowy i sukcesy, które dotychczas osiągnęliśmy powiększają nasze ambicje dalszego rozwoju, a w rezultacie doprowadzenia firmy do skali globalnej w ciągu nastepnych 10 lat. Nasze drogi nie zawsze są typowe dla outsourcingu i Business Advisory, ale okazały się być właściwym kierunkiem w dobie digitalizacji i automatyzacji procesów. „- Jiří Majer, CEO Accace.
Ponadto, Accace nie znalazłoby się tu gdzie jest w chwili obecnej, gdyby nie wierni klienci oraz innowacyjni pracownicy. Biorąc pod uwagę najwyższej klasy obsługę oraz otwarty umysł naszych pracowników, którzy nie boją się tworzyć i zmieniać reguły gdy wymaga tego sytuacja, albo działać po prostu jako przedsiębiorca i podejmować decyzje w wymagającej branży, firma mogła osiągnąć swój ostateczny cel: innowacji i podwyższenia jakości świadczonych usług oraz życie jej pracowników.
„Udało nam się stworzyć dużą społeczność klientów i pracowników dzięki strategii opartej na lojalności i oddaniu. Nie zawiedliśmy ich zaufania w okresie kryzysów finansowych, osobistych czy też biznesowych dlatego oni również trwali przy nas nawet podczas naszych ciężkich chwil.
Tak więc, dziękuję Wam i zapewniam, że za 10 lat nadal będziemy stać po waszej stronie i nigdy nie przestaniemy dążyć do dalszego rozwoju naszej społeczności na obu tych płaszczyznach, zarówno biznesowej jak i osobistej. „- Jiří Majer, CEO Accace.
Według Jiří-ego, w dzisiejszych czasach ważne jest aby wszystkie firmy elastycznie reagowały na wyzwania rynku i obracały je w nowe możliwości. Accace jest napędzany przez swój główny cel czyli zwiększenie efektywności usług. W odróżnieniu od tradycyjnych firm outsourcingowych, rozwijamy również własne, unikalne systemy informatyczne , zapewniając firmie i jej klientom skuteczne zarządzanie wszystkimi procesami wewnętrznymi.