UZYSKAJ BEZPŁATNY DOSTĘP DO
Otrzymuj nasze artykuły, opinie, porady, aktualności branżowe, aktualności ze stron lokalnych, ebooki, informacje o najnowszych wydarzeniach i jeszcze więcej, bezpośrednio na swoją skrzynkę pocztową.
Sprawdź sekcję Newsroom i zobacz co zawiera!
Prześlemy Ci tylko istotne informacje, które naszym zdaniem mogą Cię zainteresować i będziemy traktować Twoje dane osobowe zgodnie z naszą polityką prywatności i oświadczeniem RODO.
Nie możesz zasubskrybować? Wypróbuj tę stronę.
Już 24 grudnia 2025 r. wejdą w życie przepisy Kodeksu pracy, które wprowadzają zasadę jawności wynagrodzeń na etapie rekrutacji. Zmiana ta będzie miała istotny wpływ na sposób przygotowywania ogłoszeń o pracę i prowadzenia procesów rekrutacyjnych.
Serdecznie zapraszamy na bezpłatny webinar “Jawność wynagrodzeń – nowe obowiązki dla pracodawców”, podczas którego przyjrzymy się także znacznie szerszym zmianom, jakie Polska musi wdrożyć do 7 czerwca 2026 r. na podstawie dyrektywy 2023/970 o jawności wynagrodzeń.
1. Jawność wynagrodzeń na etapie rekrutacji – nowe przepisy w kodeksie pracy
2. Treść ogłoszenia o pracę oraz proces rekrutacji zgodnie z nowymi regulacjami
3. Pojęcia oraz założenia dyrektywy 2023/970 m. in.:
4. Obecny etap prac legislacyjnych związanych z wdrożeniem dyrektywy 2023/970.
Webinar skierowany jest do:

Agnieszka jest Partnerem w kancelarii prawnej Accace Legal i radcą prawnym z wieloletnim doświadczeniem, specjalizującym się w prawie pracy i ochronie danych osobowych. Z Accace związana od 2011 r. Agnieszka udziela wsparcia firmom krajowym i zagranicznym, zapewniając im doradztwo w obszarze prawa pracy, w tym w nawiązywaniu i rozwiązywaniu stosunków pracy, rozstrzyganiu sporów pracowniczych oraz opracowywaniu procedur i regulaminów wewnętrznych. Ponadto specjalizuje się także w obszarach związanych z globalną mobilnością pracowników, uzyskiwaniem zezwoleń na pracę i pobytów. W ramach obszaru ochrony danych osobowych Agnieszka przeprowadza audyty zgodności z RODO oraz wspiera we wdrażaniu procedur ochrony danych osobowych. Świadczy także doradztwo licznej grupie przedsiębiorców z różnych branż, w tym IT, farmaceutycznej, energetycznej i beauty.
Udział w wydarzeniu jest możliwy po dokonaniu bezpłatnej rejestracji. Spotkanie prowadzone będzie w języku polskim.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub trudności związanych z wypełnieniem formularza, prosimy o kontakt:
UWAGA: Liczba miejsc ograniczona. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń. Zastrzegamy sobie prawo do selekcji zgłoszeń i odmowy przyjęcia zgłoszenia, między innymi w przypadku rejestracji osób reprezentujących podmioty prowadzące działalność konkurencyjną
Krajowy System e-Faktur (KSeF), czyli nadchodząca rewolucja w fakturowaniu, zmieni sposób, w jaki przedsiębiorstwa prowadzą codzienną działalność. KSeF to nie tylko nowe obowiązki, lecz także wyzwania organizacyjne i ryzyka, które mogą dotknąć każdą firmę
Podczas bezpłatnego webinaru o KSeF przybliżymy Państwu praktyczne aspekty związane z nowym systemem – od wpływu na codzienną pracę, przez zagrożenia wynikające z błędnego przygotowania, aż po wskazanie najważniejszych kroków, jakie należy podjąć, aby zapewnić swojej organizacji bezpieczeństwo i ciągłość działania. To spotkanie jest okazją, by zdobyć rzetelną wiedzę i przygotować się na zmiany w sposób świadomy i uporządkowany.
2. Sankcje oraz awarie i niedostępność systemu KSeF
Na koniec spotkania przewidujemy sesję Q&A, podczas której nasi eksperci odpowiedzą na zadawane przez uczestników pytania.
Webinar przeznaczony jest dla właścicieli firm i kadry zarządzającej, osób odpowiedzialnych za finanse i księgowość oraz specjalistów zajmujących się procesami biznesowymi i systemami IT.
W niniejszym przewodniku przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące Krajowego Systemu e-Faktur licząc, że będą pomocne w dostosowaniu procedur i systemów w Państwa firmie do nadchodzącej rewolucji.

Process Improvement and Automation Supervisor w Accace Poland. Dołączył do Accace w 2019 roku i kieruje zespołem realizującym projekty automatyzacji finansowo-księgowej, raportowej i podatkowej. Jest certyfikowanym księgowym, absolwentem Automatyki i Robotyki na Politechnice Gdańskiej oraz studiów podyplomowych SGH. Łączy kompetencje techniczne (automatyzacja, AI, ERP) z praktyczną wiedzą księgową i podatkową. Specjalizuje się m.in. w digitalizacji podatków (KSeF, JPK) oraz wdrażaniu zmian w systemach ERP.

Tax Supervisor w Accace Poland, z firmą związany od 2020 roku. Rozpoczynał jako Tax Consultant, awansując na Senior Tax Consultanta i obecnie Supervisora. Ukończył Ekonomię na Uczelni Łazarskiego, otrzymując rektorski dyplom uznania. Posiada doświadczenie w księgowości i doradztwie podatkowym, specjalizując się w VAT i PIT. Współprowadzi szkolenia i warsztaty, pomagając klientom zrozumieć zawiłości prawa podatkowego.
Udział w wydarzeniu jest możliwy po dokonaniu bezpłatnej rejestracji. Spotkanie prowadzone będzie w języku polskim.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub trudności związanych z wypełnieniem formularza, prosimy o kontakt:
UWAGA: Liczba miejsc ograniczona. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń. Zastrzegamy sobie prawo do selekcji zgłoszeń i odmowy przyjęcia zgłoszenia, między innymi w przypadku rejestracji osób reprezentujących podmioty prowadzące działalność konkurencyjną