Payroll Supervisor

Rodzaj zatrudnienia: Pełen etat
Typ umowy: Czas określony
Lokalizacja:
Polska
Język(i): Angielski - B2+

Dołącz do naszego zespołu kadrowo–płacowego!

Poszukujemy doświadczonego Payroll Supervisora, który obejmie rolę lidera jednego z zespołów, odpowiadającego za prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń oraz realizację projektów usprawniających procesy kadrowo-płacowe naszych Klientów. To doskonała okazja, by w krótkim czasie wdrożyć własne pomysły i wnieść realną wartość do naszej organizacji.

Profil kandydata

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w branży outsourcingu usług kadrowo-płacowych
  • Doświadczenie w pracy w dziale kadrowo-płacowym (co najmniej 4 lata), w tym doświadczenie w kierowaniu zespołem w obszarze Payroll (co najmniej 2 lata)
  • Zaawansowana znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, rozliczania czasu pracy, przepisów z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych oraz PPK
  • Znajomość programu kadrowo-płacowego Enova365 oraz programu Płatnik – wymagana
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w tym Excel na poziomie zaawansowanym)
  • Język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną codzienną komunikację z Klientami
  • Umiejętność organizacji pracy własnej i podległego zespołu
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność, otwartość, zaangażowanie
  • Doświadczenie w procesie wdrażania nowych klientów i migracji danych płacowych oraz w branży outsourcingu usług kadrowo-płacowych
  • Mile widziane: Doświadczenie w uzgadnianiu migracji danych płacowych.

Zakres obowiązków

  • Koordynowanie i planowanie pracy podległego zespołu
  • Optymalizacja procesów kadrowo-płacowych dla Klientów
  • Nadzór nad realizacją zadań w zakresie pełnej obsługi kadrowo-płacowej Klientów
  • Kompleksowe naliczanie list płac dla grupy przydzielonych Klientów
  • Proponowanie i koordynowanie projektów usprawnień związanych z całościowym procesem płacowym
  • Dzielenie się doświadczeniem, wsparcie merytoryczne oraz dbanie o podnoszenie kompetencji podległego zespołu
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego, ubezpieczeń społecznych
  • Współudział w realizacji projektów wdrażania nowych Klientów
  • Proponowanie i współudział w automatyzacji i cyfryzacji procesów płacowych
  • Udział w uzgadnianiu migracji danych płacowych, szkoleniach dla Klientów
  • Wsparcie merytoryczne dla Klientów oraz innych działów
  • Kontakt z instytucjami zewnętrznymi.

Co oferujemy 

  • Umowa o pracę na czas określony – zapewni Ci stabilność zatrudnienia i bezpieczeństwo finansowe, a także możliwość rozwijania się w dobrze zorganizowanym środowisku.
  • Hybrydowy model pracy – łącz wygodę pracy z domu z możliwością budowania relacji i współpracy w biurze.
  • Elastyczny czas pracy – dopasuj godziny pracy do swojego rytmu dnia, obowiązków rodzinnych czy prywatnych pasji.
  • Bonusy okolicznościowe – doceniamy ważne momenty w Twoim życiu – zarówno zawodowym, jak i prywatnym.
  • Zajęcia z języka angielskiego w trakcie pracy i na koszt pracodawcy – rozwijaj swoje kompetencje językowe bez wychodzenia z biura i bez dodatkowych kosztów.
  • Platforma kafeteryjna Worksmile (w tym prywatna opieka medyczna, karta Multisport i wiele innych) – sam wybierasz benefity, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom i stylowi życia.
  • Grupowe ubezpieczenie na życie – zapewnij sobie i swoim bliskim dodatkowe poczucie bezpieczeństwa w każdej sytuacji.

Wyślij nam swoje CV

Aplikuję ➔

Udostępnij tę pracę

Kto otrzyma Twoje CV?

Edyta Minorczyk
HR Manager
Dlaczego pokochasz pracę w Accace
W Accace kładziemy nacisk na tworzenie czegoś znacznie więcej niż tylko miejsce pracy - tworzymy społeczność. Nasza otwarta kultura firmy sprzyja atmosferze, w której każdy czuje się jak integralny członek zespołu. Łączą nas wspólne wartości, którymi kierujemy się każdego dnia. Dzięki przyjęciu zasad "open book management" zarządzamy transparentnie, umożliwiając naszemu zespołowi pracę pod przewodnictwem zasad: zaufania, współpracy, zaangażowania, pasji, doskonałości i elastyczności. Dołączenie do nas oznacza włączenie się w dynamiczny ekosystem, gdzie Twój rozwój jest wspierany, Twoja kreatywność ceniona, a Twoja unikalna perspektywa pomaga kształtować wspólny sukces. Jeśli poszukujesz miejsca, gdzie możesz rozwijać się w atmosferze współpracy i osobistego spełnienia, to właśnie je znalazłeś.
Dowiedz się więcej o pracy w Accace
Kim jesteśmy
Accace Polska jest proaktywnym partnerem outsourcingowym i doradczym zapewniającym kompleksowe wsparcie oparte na holistycznym podejściu do biznesu. Jako część globalnej grupy, lidera na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, łączymy inteligentne rozwiązania technologiczne z wiedzą i praktycznym doświadczeniem ponad 800 lokalnych ekspertów. Nasz globalny potencjał i dbałość o najwyższą jakość pozwalają nam wykraczać poza standardy i oferować innowacyjne usługi dla ponad 2000 klientów, niezależnie od branży i skali biznesu.
Dowiedz się więcej o nas
cross