HR Konferencja – Praktyczne triki dla dyrektorów HR i nie tylko…
12 stycznia 2017, Warszawa
O wydarzeniu
Już 12 stycznia odbędzie się kolejna edycja Konferencji HR organizowanej przez Accace w Polsce. Na wydarzenie w szczególności zapraszamy HR menedżerów, dyrektorów i konsultantów personalnych, pracodawców, liderów zespołów, specjalistów kadr i płac, trenerów, rekruterów, coachów, mentorów oraz HR business partnerów. Konferencja Accace skierowana jest do przedsiębiorców, którzy chcą stale rozwijać wiedzę z zakresu zarządzania kadrą. Jesteśmy przekonani, że zarówno tematyka jak i forma przekazu będzie dla Państwa interesująca jednak co najważniejsze, przydatna w Państwa codziennej pracy.
Data: 12 stycznia 2017
Godzina: 9:00 – 16:30 | Rejestracja od 8:30
Lokalizacja: Hotel Marriott, Al. Jerozolimskie 65/79, Warszawa
Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne.
Plan konferencji
08:30 – 09:00 Rejestracja uczestników
09:00 – 09:15 Otwarcie Konferencji
09:15 – 9:45 „Co nas czeka w 2017r.? – czyli zmiany w prawie pracy” – Agnieszka Samborska, Accace
9:45 – 10:30 „Ważne zmiany w ochronie danych osobowych – wyzwania w zarządzaniu zasobami ludzkimi.” – Piotr Kawczyński i Katarzyna Cieślak, Forsafe
10:30 – 10:45 Przerwa kawowa
10:45 – 11:30 „Motywacja pracowników! Wynagrodzenia czy dodatki pozapłacowe? – zagadnienia podatkowe.” Agata Nieżychowska, Accace
11:30 – 12:15 „Premie, prowizje i dodatki do wypłat.” – Edyta Stolarek, Accace
12:15 – 13:15 LUNCH
13:15 – 14:00 „Bo talent to dopiero początek – Pomiar efektywności pracy i procesu rekrutacji oraz przykładowe KPI do oceny działu HR” Katarzyna Kopaczewska, Accace
14:00 – 14:45 „Relacje personalne w firmie: granice zaufania.” – Maurice Delbar, Maurice Delbar Staffing Outsourcing Solutions
14:45 – 15:00 Przerwa kawowa
15:00 – 15:45 „Employer Branding narzędziem do rozwoju biznesu firmy poprzez wzrost efektywności procesów rekrutacyjnych.” – Katarzyna Marciniak, marciniakhr.pl
15:45 – 16:30 Panel Dyskusyjny
Prelegenci
Katarzyna Kopaczewska
Managing Director, Accace
Rejestracja
Bardzo prosimy o zgłoszenia poprzez wysłanie wypełnionego formularza bądź pod adresem barbara.kaczor@accace.com lub telefonicznie: +48 504 021 372.
Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne. W przypadku rezygnacji z udziału w terminie późniejszym niż 3 dni przed rozpoczęciem wydarzenia pobierana jest opłata w wysokości 50 zł. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy uczestnictwa bez podawania przyczyny.
O nas
Spółka Accace została założona w Europie Środkowo-Wschodniej w celu oferowania klientom najwyższej jakości usług w rozsądnych cenach, świadczonych przez kompetentnych specjalistów. Oddziały Accace znajdują się w Czechach, na Węgrzech, w Rumunii, na Słowacji, w Polsce, na Ukrainie i w Niemczech. Oddziały w innych krajach w Europie i na świecie wchodzą w zakres sieci zaufanych partnerów Accace.
Spółka Accace działa na rynku polskim od 2009 r. W dniu dzisiejszym zatrudniamy ponad 40 profesjonalistów aby zapewnić naszym klientom całe spektrum usług doradczych i outsourcingowych. Gwarantujemy najlepszej jakości usługi księgowe, obsługę kadrowo-płacową, doradztwo prawne i podatkowe. Powiększające się portfolio klientów sprawia, że Accace staje się pierwszym i najlepszym wyborem spośród firm świadczących usługi outsourcingowe i doradcze w Polsce.
Adres: Cybernetyki 9, budynek B, 02-677 Warszawa