Portal Doradztwo Online

Wymiana dokumentów | Dostosowane procesy pracy | Podatki online oraz formularze interaktywne | Bieżące doradztwo

Najwyższej jakości usługi doradcze wspierane przez nowoczesne rozwiązania online

Oferujemy bezpieczny dostęp do naszego internetowego portalu doradczego, autorskiego rozwiązania w chmurze zapewniającego skuteczny kanał komunikacji i wymiany dokumentów, a tym samym poprawiającego komfort korzystania z usług doradczych.

Portal online umożliwia określonym menedżerom lub pracownikom dostęp do istotnych informacji za pośrednictwem przyjaznego i intuicyjnego interfejsu użytkownika. Twoja firma skutecznie skonsoliduje wszystkie dane, dokumenty i inne informacje w jednym bezpiecznym miejscu, z możliwością zróżnicowania ról oraz poziomu dostępu. Istotny wzrost produktywności osiągany jest poprzez ograniczenie czasu poświęcanego na wyszukiwanie i analizę informacji. Portal może być również wykorzystywany jako narzędzie bieżącej komunikacji z doradcą.

Dostęp do wsparcia z dowolnego miejsca

Otrzymaj poradę w dowolnej chwili dzięki przyjaznemu, spersonalizowanemu interfejsowi, przy użyciu każdego urządzenia

Realizuj projekty

Twórz formularze, przypisz zadania oraz pytania, określ przebieg pracy i śledź status wszystkich działań w chmurze

Zyskaj spokój

Zarządzaj terminami i upewnij się, że wszystkie zadania są wykonane, dokumenty przygotowane, złożone poprawnie i terminowo

Nasze rozwiązanie jest dostosowane do wszystkich usług doradczych i dowolnego rodzaju projektów – od przygotowania deklaracji podatkowych i podatkowego compliance, po doradztwo przy fuzjach i przejęciach, konsolidacjach i due diligence. Elastyczność portalu pozwala wykorzystać go nawet przy nietypowych projektach, takich jak wnioski o finansowanie i dotacje, czy też opracowanie polityki cen transferowych.

Łatwa i efektywna komunikacja

  • Standaryzacja procesów firmy oraz cyfryzacja dokumentów w przyjaznym dla użytkownika portalu online zmniejszy ryzyko błędów i poprawi możliwości raportowania
  • Dostęp do usług doradczych w dowolnym miejscu i czasie – nie wymaga instalacji oprogramowania, działa przez przeglądarkę na komputerze, tablecie lub smartfonie
  • Dzięki powiadomieniom trafiającym do skrzynki email, wszelkie formalności oraz dokumenty zostaną przygotowane i zatwierdzone na czas
  • Wszystkie działania są rejestrowane w chmurze – pozwala to na odtworzenie procesu realizacji zadań nawet post factum
  • Poprawienie wydajności i komunikacji w całej organizacji
  • Kompleksowe i w pełni zintegrowane usługi doradcze

Menedżer plików

Konsoliduj i organizuj wszystkie dane i dokumenty w jednym, przyjaznym dla użytkownika i bezpiecznym archiwum online. Wszystkie dokumenty przesyłane do portalu – bez ograniczeń co do rozmiaru i formatu – można sortować, filtrować, przeglądać, udostępniać lub pobierać w dowolnym czasie i miejscu. Wszystkie działania związane z dostępem można śledzić za pomocą dzienników aktywności. Prawa dostępu użytkowników i funkcje można przypisać do konkretnego dokumentu lub różnych kategorii. Natychmiastowe powiadomienia dotyczące zakończonych działań i dostępu pozwalają na poprawę efektywności i ograniczenie czasu poświęcanego na monitoring procesów biznesowych.

Formularze podatkowe i prawne online

Wszystkie niestandardowe formularze można skonfigurować bezpośrednio w portalu, w celu gromadzenia danych i informacji potrzebnych do przygotowania deklaracji podatkowych lub dokumentów prawnych. Bieżący dostęp do statusu oraz powiadomienia zapewniają komfort oraz możliwość odtworzenia historii i poszczególnych kroków procesu.

Infolinia doradcza

Wszelkie konsultacje ad hoc można szybko i skutecznie przeprowadzić za pośrednictwem wbudowanej infolinii doradczej. Śledź przepływy pracy, przypisuj zapytania, kontroluj ich status i zarządzaj terminami odpowiedzi, dzięki zintegrowanemu systemowi powiadomień e-mail.

Najwyższy poziom bezpieczeństwa

Zapewnienie wysokich standardów bezpieczeństwa Portalu Doradztwo Online było jednym z głównych priorytetów naszego zespołu IT. Wypracowane rozwiązania pozwalają m.in.: zapobiegać utracie poufnych danych osobowych i firmowych, blokować nieautoryzowany dostęp do kluczowych informacji, a także identyfikować i zapobiegać kradzieży, i innym cyberatakom. Jednocześnie zapewniając pełną zgodność z regulacjami prawnymi oraz europejskimi standardami prywatności i bezpieczeństwa RODO.

pzajac
Piotr Zajac
Managing Director
Skontaktuj się z nami
crosschevron-rightarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram