BUSINESS BRUNCH
„PRACOWNICZE PLANY KAPITAŁOWE”
ZAKRES TEMATYCZNY
W dniu 4 października br. Sejm przegłosował ustawę o pracowniczych planach kapitałowych. Ustawa ta nakłada na wszystkich pracodawców bez względu na liczbę zatrudnionych osób nowe obowiązki organizacyjne i finansowe. Planowany termin wejścia w życie zmian to 1 stycznia 2019 r.
Na naszym spotkaniu dowiedzą się Państwo:
- jak ustalić od kiedy istnieje obowiązek wdrożenia PPK w Państwa firmie?
- jaki koszty miesięcznych wpłat na PPK muszą Państwo zaplanować w budżecie na 2019 rok?
- kto i według jakich kryteriów będzie dokonał wyboru instytucji finansowej do obsługi PPK w Państwa firmie?
- jak wdrożyć i zorganizować obsługę wniosków pracowniczych dotyczących PPK?
- jak wywiązać się z obowiązków nałożonych przez przepisy ustawy o PPK na pracodawców?
Zapraszamy na spotkanie z praktykami w zakresie prawa pracy oraz administracji kadrowo-płacowej, którzy przedstawią praktyczne rozwiązania dotyczące wdrożenia i administrowania PPK w Państwa firmach.
Na spotkanie zapraszamy w szczególności pracowników działów kadrowo-płacowych, przedsiębiorców oraz członków organów zarządzających Spółek.
Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Infor.pl.
PRELEGENT

Agnieszka Samborska | Legal Adviser, Accace
Agnieszka Samborska jest radcą prawnym z wieloletnim doświadczeniem. Dołączyła do Accace w 2011 r. i obecnie zarządza kancelarią prawną Accace Legal. Doradza klientom głównie w zakresie prawa gospodarczego, cywilnego oraz prawa pracy. Ponadto specjalizuje się w prawie własności intelektualnej.
Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również Centrum Prawa Angielskiego i Europejskiego oraz Podyplomowe Studia Prawa Własności Intelektualnej. Włada biegle językiem angielskim.

Ilona Węgłowska – Hajnus| HR & Payroll Manager
Ilona posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych działów kadrowo-płacowych, w tym w strukturach międzynarodowych. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, m.in. w zakresie delegacji pracowników do oddziałów zagranicznych. Będąc na stanowisku Dyrektor działu HR w Ministerstwie Spraw Zagranicznych brała udział w licznych projektach dotyczących zatrudniania cudzoziemców oraz delegowania pracowników za granicę.
Ukończyła Wydział Prawa Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie oraz Studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
REJESTRACJA
Bardzo prosimy o przesyłanie zgłoszeń poprzez wysłanie wypełnionego formularza i akceptację warunków uczestnictwa.
Warunki uczestnictwa
*Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy uczestnictwa bez podawania przyczyny.
Accace Poland
Spółka Accace została założona w Europie Środkowo-Wschodniej w celu oferowania klientom najwyższej jakości usług w rozsądnych cenach, świadczonych przez kompetentnych specjalistów. Oddziały Accace znajdują się w Czechach, na Węgrzech, w Polsce, w Rumunii, na Słowacji, na Ukrainie, w Bośni i Hercegowinie, w Chorwacji, w Niemczech, w Macedonii, w Czarnogórze, w Serbii i w Słowenii. Oddziały w innych krajach w Europie i na świecie wchodzą w zakres sieci zaufanych partnerów Accace.
Spółka Accace działa na rynku polskim od 2009 r. W dniu dzisiejszym zatrudniamy ponad 50 profesjonalistów aby zapewnić naszym klientom całe spektrum usług doradczych i outsourcingowych. Gwarantujemy najlepszej jakości usługi księgowe, obsługę kadrowo-płacową, doradztwo prawne i podatkowe. Powiększające się portfolio klientów sprawia, że Accace staje się pierwszym i najlepszym wyborem spośród firm świadczących usługi outsourcingowe i doradcze w Polsce.
Adres: Cybernetyki 10, budynek NEOPARK A, 02-677 Warszawa
© Accace wszelkie prawa zastrzeżone | Ogólne warunki użytkowania | Zastrzeżenie | Polityka plików cookie | Polityka prywatności