Wróć do Newsroom
Newsroom
Czytaj więcej
Mailchimp - subscribe form sidebar

Back office w chmurze | weBlog

16 lipca 2020
Artykuł dostępny także w języku
angielskim

Kryzys COVID-19 wprowadził gwałtowne zmiany, które w zdecydowany sposób poddały próbie elastyczność przedsiębiorców poprzez konieczność natychmiastowego przemodelowania szeregu funkcji w formę pracy zdalnej – tym samym sytuacja ta wymusiła implementację nowych rozwiązań na przestrzeni tygodni, a nawet dni. W obliczu pojawiających się wyzwań biznesowych stało się oczywiste, że kluczem do zapewnienia niezaburzonej kontynuacji pracy jest potencjał w zakresie możliwości wprowadzania niezbędnych zmian. Obszarem szczególnie ważnym i jednocześnie wrażliwym dla każdej firmy są zwłaszcza funkcje o charakterze Back Office’ owym.

Nowy sposób myślenia o funkcjach Back Office

Funkcje Back Office to fundament działalności każdej firmy, bez względu na rozmiar i branżę. Organizacje, które rozpoczęły już informatyczną transformację – poprzez dygitalizację , automatyzację i przenoszenie procesów Back Office do chmury – były w stanie skuteczniej reagować na ostatnie wyzwania. Firmy, w których zaplecze nadal opiera się na tradycyjnej dokumentacji, systemach i obecności pracowników na miejscu, znalazły się w trudnej sytuacji wymagającej natychmiastowych zmian.

Przeniesienie funkcji Back Office do chmury stało się koniecznością i wyzwaniem numer jeden w wielu organizacjach. Firmy, które do tej pory odkładały to zadanie na później są zmuszone niezwłocznie zająć się tym obszarem i implementować zmiany, które pozwolą na rozwój działalności i wykorzystanie potencjału cyfryzacji. Nowa rzeczywistość wymuszona przez COVID-19 pokazała, że jest to jedyna droga zapewniająca bezpieczeństwo i niezakłócone funkcjonowanie.

Wysokie oczekiwania

Wymogi stawiane rozwiązaniom chmurowym wykraczają daleko poza zapewnienie pracy zdalnej. Uproszczone i usprawnione procesy, przyspieszenie automatyzacji, wzrost wydajności i produktywności to tylko niektóre z najważniejszych zagadnień, nie wspominając o redukcji kosztów związanych z funkcjami administracyjnymi i Back Office.

Dla wielu funkcji Back Office’owych największe wyzwania wiążą się ze skutecznością, dokładnością, terminowością i dostępnością w dowolnym miejscu i czasie, przy jednoczesnym zagwarantowaniu bezpieczeństwa złożonych i wrażliwych systemów informatycznych. Dotyczy to w szczególności takich obszarów jak zarządzanie finansami, księgowość, kadry i płace, rejestracja czasu pracy i nieobecności, a nawet zarządzanie podróżami i wydatkami. W przypadku organizacji wykorzystujących system ERP zintegrowany z zestawem aplikacji i narzędzi internetowych na pierwszy plan wysuwa się bezpieczeństwo.

Optymalne rozwiązanie – portale online Accace

W Accace przebyliśmy długą drogę cyfrowej transformacji, a zebrane doświadczenia łączymy z ekspercką wiedzą w zakresie BPO i najnowszych technologii opartych na chmurze. Opracowaliśmy platformę internetową, która integruje księgowość, raportowanie, zarządzanie płacami i kadrami oraz zarządzanie funkcjami administracyjnymi i Back Office – zapewniając szeroką przestrzeń do optymalizacji procesów poprzez dygitalizację i automatyzację.

Wykorzystanie i integracja naszych portali z aktualnymi systemami daje szerokie możliwości pod względem skalowania, funkcjonalności i opcji rozbudowywania. Aktualizacje i dostosowanie do systemów istniejących w firmie nie wymaga istotnych nakładów inwestycyjnych. Ponadto integracja z systemami umożliwia zwiększenie niezawodności raportowania i zapewnia funkcję automatycznego raportowania z dostępem do danych w czasie rzeczywistym.

Oferta naszych rozwiązań księgowych i kadrowo – płacowych opartych na chmurze jest wzbogacona o pełną ofertę usług BPO, obejmującą zarządzanie bezpieczeństwem IT i wsparcie użytkowników. Dowiedz się więcej o naszych rozwiązaniach, sposobach ich wykorzystania i korzyściach dla Twojej organizacji.

Przenieś swoją księgowość do chmury

Zweryfikuj procesy: Zautomatyzuj i usprawnij procesy księgowe w całej organizacji, uwolniając jej potencjał

Wprowadź pełną cyfryzację: Przenieś dokumenty do chmury oraz zarządzaj online, w dowolnym czasie oraz miejscu

Uzyskaj pełny wgląd w dane: Zapewnij lepszą kontrolę nad działaniami księgowymi dzięki dostępowi do aktualnych i zintegrowanych danych z wielu źródeł i systemów

 Sprawdź w jaki sposób możemy wesprzeć Twój biznes

Dostęp do danych w dowolnym miejscu i czasie: w oparciu o kompleksową konfigurację roli użytkownika, prawa dostępu, opcje przeglądania i edycji

Dygitalizacja dokumentów księgowych: przy użyciu zintegrowanego skanera online, OCR i systemu zatwierdzania oraz dokumentów PDF lub EDI

Kreuj i dostosuj procesy pracy do Twoich oczekiwań: przydzielaj zadania, role, ustalaj terminy, konfiguruj jedno lub wielopoziomowe schematy akceptacji wniosków

Bądź na bieżąco z informacjami o sytuacji finansowej firmy: dostęp w czasie rzeczywistym do danych dotyczących płatności, kosztów, przychodów i innych informacji dopasowanych do indywidualnych potrzeb

Pełna integracja z ERP: portal zapewnia jeden interfejs do księgowości, łącząc się bezpośrednio z Twoim oprogramowaniem ERP

Nie przeocz żadnego terminu: otrzymuj powiadomienia e-mail o aktualnym statusie zadań, śledź wszystkie działania za pomocą rejestru aktywności

Przenieś swoje kadry i płace oraz RCP do chmury

Uprość i zautomatyzuj: Przemyśl oraz zoptymalizuj swoje procesy płacowe i HR, dostosuj je do swoich indywidualnych potrzeb

Przestaw się na pełną dygitalizację: przenieś całe zarządzanie dokumentami do chmury. Korzystaj z dostępu do wszystkich danych w dowolnym czasie oraz miejscu, z każdego urządzenia

Wprowadź komunikację online: Pozwól pracownikom oraz zespołowi HR zarządzać i realizować zadania za pomocą samoobsługowego interfejsu

Sprawdź w jaki sposób możemy wesprzeć Twój biznes

Moduły płacowe

Przekazywanie danych płacowych

Dystrybucja potwierdzeń wypłat

Obsługa zapytań za pośrednictwem wniosków online

Archiwizacja danych oraz akt osobowych

Raporty płacowe oraz kadrowe

Moduły HR

Dane HR i akta osobowe

Umowy i dokumentacja pracownicza

Roczne rozliczenia podatkowe

Zarządzanie świadczeniami pracowniczymi

Podróże służbowe i koszty podróży

Ewidencja czasu pracy i nieobecności

Elastycznie i swobodnie

Zachowaj niezależność i bezpieczeństwo podczas wykonywania wszystkich zadań online: w bezpiecznym, przyjaznym dla użytkownika oraz spersonalizowanym środowisku

Uzyskaj pełny i szybki wgląd w dane

Dostęp do danych płacowych, HR i aktualnych informacji oraz raportów w czasie rzeczywistym, kiedy tylko ich potrzebujesz

Przejdź na następny poziom – szybko i łatwo

Platforma została zaprojektowana w sposób umożliwiający usprawnienie niektórych procesów i funkcji Back Office poprzez migrację z obecnych systemów działających w firmie i przeniesienie ich do środowiska opartego na chmurze. Wdrożenie portalu online dla wybranych obszarów nie musi wiązać się z zakłóceniami lub złożonymi zmianami procesów i systemów informatycznych. Elastyczność i szerokie możliwości modyfikacji powodują, że platforma może być wykorzystywana w każdej firmie, niezależnie od branży i skali działalności. W większości przypadków implementacja może nastąpić w ciągu kilku tygodni.

Newsroom
Czytaj więcej
Mailchimp - subscribe form - page

Wszystkie potrzeby Twojej firmy rozwiązane w jednym miejscu!

Usiądź wygodnie i pozwól zespołowi ekspertów zająć się trudnymi sprawami Twojej firmy. Uzyskaj pełne potrzebne wsparcie w Polsce w jednym miejscu.
Opowiedz nam o swoich potrzebach – chętnie pomożemy
pencilcloud-uploaduserslocationbubblesynclinkcrosschevron-leftarrow-leftarrow-rightcheckmark-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram