UZYSKAJ BEZPŁATNY DOSTĘP DO
Otrzymuj nasze artykuły, opinie, porady, aktualności branżowe, aktualności ze stron lokalnych, ebooki, informacje o najnowszych wydarzeniach i jeszcze więcej, bezpośrednio na swoją skrzynkę pocztową.
Sprawdź sekcję Newsroom i zobacz co zawiera!
Prześlemy Ci tylko istotne informacje, które naszym zdaniem mogą Cię zainteresować i będziemy traktować Twoje dane osobowe zgodnie z naszą polityką prywatności i oświadczeniem RODO.
Nie możesz zasubskrybować? Wypróbuj tę stronę.
Kryzys COVID-19 wprowadził gwałtowne zmiany, które w zdecydowany sposób poddały próbie elastyczność przedsiębiorców poprzez konieczność natychmiastowego przemodelowania szeregu funkcji w formę pracy zdalnej – tym samym sytuacja ta wymusiła implementację nowych rozwiązań na przestrzeni tygodni, a nawet dni. W obliczu pojawiających się wyzwań biznesowych stało się oczywiste, że kluczem do zapewnienia niezaburzonej kontynuacji pracy jest potencjał w zakresie możliwości wprowadzania niezbędnych zmian. Obszarem szczególnie ważnym i jednocześnie wrażliwym dla każdej firmy są zwłaszcza funkcje o charakterze Back Office’ owym.
Funkcje Back Office to fundament działalności każdej firmy, bez względu na rozmiar i branżę. Organizacje, które rozpoczęły już informatyczną transformację – poprzez dygitalizację , automatyzację i przenoszenie procesów Back Office do chmury – były w stanie skuteczniej reagować na ostatnie wyzwania. Firmy, w których zaplecze nadal opiera się na tradycyjnej dokumentacji, systemach i obecności pracowników na miejscu, znalazły się w trudnej sytuacji wymagającej natychmiastowych zmian.
Przeniesienie funkcji Back Office do chmury stało się koniecznością i wyzwaniem numer jeden w wielu organizacjach. Firmy, które do tej pory odkładały to zadanie na później są zmuszone niezwłocznie zająć się tym obszarem i implementować zmiany, które pozwolą na rozwój działalności i wykorzystanie potencjału cyfryzacji. Nowa rzeczywistość wymuszona przez COVID-19 pokazała, że jest to jedyna droga zapewniająca bezpieczeństwo i niezakłócone funkcjonowanie.
Wymogi stawiane rozwiązaniom chmurowym wykraczają daleko poza zapewnienie pracy zdalnej. Uproszczone i usprawnione procesy, przyspieszenie automatyzacji, wzrost wydajności i produktywności to tylko niektóre z najważniejszych zagadnień, nie wspominając o redukcji kosztów związanych z funkcjami administracyjnymi i Back Office.
Dla wielu funkcji Back Office’owych największe wyzwania wiążą się ze skutecznością, dokładnością, terminowością i dostępnością w dowolnym miejscu i czasie, przy jednoczesnym zagwarantowaniu bezpieczeństwa złożonych i wrażliwych systemów informatycznych. Dotyczy to w szczególności takich obszarów jak zarządzanie finansami, księgowość, kadry i płace, rejestracja czasu pracy i nieobecności, a nawet zarządzanie podróżami i wydatkami. W przypadku organizacji wykorzystujących system ERP zintegrowany z zestawem aplikacji i narzędzi internetowych na pierwszy plan wysuwa się bezpieczeństwo.
W Accace przebyliśmy długą drogę cyfrowej transformacji, a zebrane doświadczenia łączymy z ekspercką wiedzą w zakresie BPO i najnowszych technologii opartych na chmurze. Opracowaliśmy platformę internetową, która integruje księgowość, raportowanie, zarządzanie płacami i kadrami oraz zarządzanie funkcjami administracyjnymi i Back Office – zapewniając szeroką przestrzeń do optymalizacji procesów poprzez dygitalizację i automatyzację.
Wykorzystanie i integracja naszych portali z aktualnymi systemami daje szerokie możliwości pod względem skalowania, funkcjonalności i opcji rozbudowywania. Aktualizacje i dostosowanie do systemów istniejących w firmie nie wymaga istotnych nakładów inwestycyjnych. Ponadto integracja z systemami umożliwia zwiększenie niezawodności raportowania i zapewnia funkcję automatycznego raportowania z dostępem do danych w czasie rzeczywistym.
Oferta naszych rozwiązań księgowych i kadrowo – płacowych opartych na chmurze jest wzbogacona o pełną ofertę usług BPO, obejmującą zarządzanie bezpieczeństwem IT i wsparcie użytkowników. Dowiedz się więcej o naszych rozwiązaniach, sposobach ich wykorzystania i korzyściach dla Twojej organizacji.
Zweryfikuj procesy: Zautomatyzuj i usprawnij procesy księgowe w całej organizacji, uwolniając jej potencjał
Wprowadź pełną cyfryzację: Przenieś dokumenty do chmury oraz zarządzaj online, w dowolnym czasie oraz miejscu
Uzyskaj pełny wgląd w dane: Zapewnij lepszą kontrolę nad działaniami księgowymi dzięki dostępowi do aktualnych i zintegrowanych danych z wielu źródeł i systemów
Dostęp do danych w dowolnym miejscu i czasie: w oparciu o kompleksową konfigurację roli użytkownika, prawa dostępu, opcje przeglądania i edycji
Dygitalizacja dokumentów księgowych: przy użyciu zintegrowanego skanera online, OCR i systemu zatwierdzania oraz dokumentów PDF lub EDI
Kreuj i dostosuj procesy pracy do Twoich oczekiwań: przydzielaj zadania, role, ustalaj terminy, konfiguruj jedno lub wielopoziomowe schematy akceptacji wniosków
Bądź na bieżąco z informacjami o sytuacji finansowej firmy: dostęp w czasie rzeczywistym do danych dotyczących płatności, kosztów, przychodów i innych informacji dopasowanych do indywidualnych potrzeb
Pełna integracja z ERP: portal zapewnia jeden interfejs do księgowości, łącząc się bezpośrednio z Twoim oprogramowaniem ERP
Nie przeocz żadnego terminu: otrzymuj powiadomienia e-mail o aktualnym statusie zadań, śledź wszystkie działania za pomocą rejestru aktywności
Uprość i zautomatyzuj: Przemyśl oraz zoptymalizuj swoje procesy płacowe i HR, dostosuj je do swoich indywidualnych potrzeb
Przestaw się na pełną dygitalizację: przenieś całe zarządzanie dokumentami do chmury. Korzystaj z dostępu do wszystkich danych w dowolnym czasie oraz miejscu, z każdego urządzenia
Wprowadź komunikację online: Pozwól pracownikom oraz zespołowi HR zarządzać i realizować zadania za pomocą samoobsługowego interfejsu
Przekazywanie danych płacowych
Dystrybucja potwierdzeń wypłat
Obsługa zapytań za pośrednictwem wniosków online
Archiwizacja danych oraz akt osobowych
Raporty płacowe oraz kadrowe
Dane HR i akta osobowe
Umowy i dokumentacja pracownicza
Roczne rozliczenia podatkowe
Zarządzanie świadczeniami pracowniczymi
Podróże służbowe i koszty podróży
Ewidencja czasu pracy i nieobecności
Zachowaj niezależność i bezpieczeństwo podczas wykonywania wszystkich zadań online: w bezpiecznym, przyjaznym dla użytkownika oraz spersonalizowanym środowisku
Dostęp do danych płacowych, HR i aktualnych informacji oraz raportów w czasie rzeczywistym, kiedy tylko ich potrzebujesz
Platforma została zaprojektowana w sposób umożliwiający usprawnienie niektórych procesów i funkcji Back Office poprzez migrację z obecnych systemów działających w firmie i przeniesienie ich do środowiska opartego na chmurze. Wdrożenie portalu online dla wybranych obszarów nie musi wiązać się z zakłóceniami lub złożonymi zmianami procesów i systemów informatycznych. Elastyczność i szerokie możliwości modyfikacji powodują, że platforma może być wykorzystywana w każdej firmie, niezależnie od branży i skali działalności. W większości przypadków implementacja może nastąpić w ciągu kilku tygodni.
Usługi księgowe i sprawozdawczość | Usługi kadrowo-płacowe | Doradztwo podatkowe | Ceny Transferowe | VAT | Doradztwo prawne | Doradztwo prawne w zakresie spółek | | Portal Doradztwo Online