TULIP Payroll
Jedna platforma do bezpiecznej wymiany dokumentów kadrowych i płacowych oraz zarządzania czasem pracy.
Platforma przyjazna dla firmy oraz pracowników
- Bezpieczny i łatwy w użyciu interfejs
- Dostęp 24 godziny na dobę z komputera, tabletu oraz smartfona
- Dostosowanie językowe – obecnie dostępna w 13 wersjach językowych
- Zharmonizowana z wymaganiami firmy
- Zintegrowana z każdym ERP, zapewniając zarządzanie wszystkimi zadaniami w jednym miejscu
Zwiększona kontrola i bezpieczeństwo danych
- Dostęp do katalogów on-line dla użytkowników zarządzających (odczyt/zapis/pełna kontrola)
- Dostęp dla wielu użytkowników, takich jak: Specjalista do spraw kadr i płac, Kierownik kadr i płac, Grupowy HR Manager
- Przejrzysty dziennik zmian
- Wsparcie techniczne online
Kompleksowe zarządzanie dokumentami online
- Funkcja kopiuj, wklej
- Możliwość tworzenia i organizowania folderów internetowych
- Dodawanie dokumentów w każdym formacie
- Brak ograniczeń wielkości
- Możliwość dodania notatki/komentarza do dokumentu
Wymiana oraz zatwierdzanie danych online
- Wnioski urlopowe pracowników dostępne online
- Moduł zarządzania czasem pracy
- Proces zatwierdzania obiegu dokumentów przypisany do każdego folderu bądź pliku
- Możliwość podłączenia do kalendarza w Outlook’u
- Otrzymywanie powiadomień/alertów
- Administracja online pasków wypłat
Interfejs pracownika TULIP
Wymieniaj dane i dokumenty oraz komunikuj się szybciej!
Uzyskaj łatwy dostęp do wszystkiego co potrzebujesz – dokumentów, wniosków, pasków wypłat, zgłoszeń – kiedy tylko zechcesz.
Pliki pracownicze online
W momencie otrzymania indywidualnego hasła oraz ID, każdy pracownik ma dostęp do bezpiecznego portalu TULIP Employee Lounge. Jest on dostępny w 10 wersjach językowych o każdej porze dnia oraz z każdego urządzenia.
Nigdy więcej straty czasu na papierowe wnioski, telefoniczną i mailową komunikację oraz walkę z nieporozumieniami związanymi z zagubionymi i nieodebranymi na czas dokumentami.
TULIP Employee Lounge oferuje możliwość tworzenia indywidualnych akt pracowniczych, w których zawarte będą wszystkie dokumenty związane z zatrudnieniem pracownika. Wszystkie załączone dokumenty zawierają dodatkowe informacje, takie jak data wystawienia / wprowadzenia, osoba za te czynności odpowiedzialna, a przejrzysty interfejs umożliwia pracownikom łatwy dostęp do każdego z nich.
Absencje
Pracownik może składać wnioski o absencje online, poprzez portal TULIP i śledzić ich status dzięki kilku kliknięciom.
Każdy pracownik ma możliwość składania wniosków mających wpływ na ewidencje czasu pracy (dni urlopowe, zwolnienia lekarskie, inne płatne/bezpłatne dni wolne określone przez lokalne przepisy), jak również obsługi innych zadań bezpośrednio związanych z wykonywanymi obowiązkami poza siedzibą biura, takimi jak śniadania biznesowe czy spotkania z klientem itp. Święta narodowe zostaną zdefiniowane w początkowych konfiguracjach narzędzia TULIP.
Wszystkie absencje są dostępne poprzez TULIP, z możliwością grupowania miesięcznie bądź rocznie oraz filtrowania po typie wniosku i statusie.
Paski płac
Każdy pracownik ma możliwość dostępu oraz pobrania swojego paska płac na każdy komputer, tablet czy smartfon. Wszystkie dokumenty są zabezpieczone hasłem dostępu aby zapewnić bezpieczny obieg informacji płacowych nawet po ich pobraniu.
Ponadto, system każdorazowo wysyła informację drogą mailową indywidualnie do każdego pracownika o wprowadzonym pasku płac oraz o możliwości dostępu do dokumentu.
Rejestracja zgłoszeń
Zaprojektowany jako niepowtarzalny oraz niezwykle efektywny kanał komunikacji i wymiany danych pomiędzy pracownikiem a firmą, Employee’s Lounge wychodzi naprzeciw oferując zintegrowany system rejestracji zgłoszeń.
Wszyscy pracownicy mogą kierować wszelkie zapytania, w szczególności techniczne dotyczące sposobu korzystania z funkcji portalu, merytoryczne skierowane do działu kadr i płac oraz inne, które są kierowane do osób odpowiedzialnych za dany zakres usług. Pracownik ma stały dostęp do zgłoszonych przez siebie zapytań, poukładanych według daty, typu czy tematu.
Zadania
Bazując na wewnętrznych procedurach firm, portal TULIP oferuje możliwość określenia niestandardowych zadań oraz terminów.
Pracownik będzie otrzymywał informacje o utworzeniu nowego zadania, zbliżających się terminach, wprowadzonych absencjach, ocenie pracowniczej. Employee Lounge daje możliwość wypełnienia tych wszystkich zadań online bez zbędnych dokumentów.
Koniec niepotrzebnych spotkań czy też telefonów do działu kadr, koniec z ryzykiem wysłania poufnych informacji do niewłaściwej osoby i oczywiście koniec z ręcznym wypełnianiem kolejnych wniosków!
Interfejs Manager TULIP
Zyskaj bezpieczny kanał wymiany danych, zarządzania zadaniami oraz dostępu do raportów kadrowo – płacowych
System zatwierdzania obiegu dokumentów płacowych online
Zintegrowany system zatwierdzania dokumentów TULIP zapewnia dostęp do efektywniejszej oraz bardziej kompleksowej realizacji zadań związanych z wynagrodzeniami. Jednocześnie zapewnia zwiększony poziom bezpieczeństwa i eliminuje ryzyko utraty danych i dokumentacji, które zazwyczaj występuje przy wymianie informacji za pośrednictwem poczty e-mail.
Tworzenie zadań, ustalanie terminów i śledzenie postępów, dzięki modułowi TULIP Workflow, który zapewnia:
- Indywidualne ustawienia w zakresie zatwierdzania obiegu dokumentów dla każdego typu danych (osoba odpowiedzialna, termin czy status)
- Przejrzyste poziomy odpowiedzialności dla każdego użytkownika przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu zabezpieczeń
- Indywidualny podgląd zadań dla każdego użytkownika
- Ustawienia dostosowane do wewnętrznej polityki firmy, gwarantujące respektowanie wszelkich procedur audytorskich
- Pełna komunikacja i dostępny dziennik zmian
- Możliwość dodawania komentarzy podczas odrzucania dokumentu
- Połączenie z kalendarzem miesięcznym oraz dostępny system powiadomień o zbliżających się terminach lub zakończeniu zadania (e-mail i SMS)
- Możliwość zatwierdzania zadań poprzez dowolne urządzenie takie jak komputer, tablet czy smartfon z ograniczeniem w zakresie wymogów polityki bezpieczeństwa przesyłania danych
- Ogólny przegląd obiegu dokumentów i historii każdego folderu oraz pliku (w ramach dostępnego przejrzystego dziennika zmian)
Miesięczny kalendarz płac i powiadomień
TULIP Payroll został wyposażony w zintegrowany kalendarz płac, umożliwiając dodatkowo ogólny przegląd zadań związanych z obiegiem dokumentów. Zintegrowany proces obiegu dokumentów pozwala natomiast użytkownikowi na tworzenie niestandardowych alertów oraz połączenie ich ze swoim kalendarzem w Outlook’u.
Poprzez miesięczny kalendarz, TULIP zapewnia osobom odpowiedzialnym za kadry i płace dostęp do wszystkich informacji w jednym miejscu, dzięki Manager Lounge.
Dla wszystkich zadań, które wymagają dodatkowych działań (zatwierdzenie/odrzucenie) lub wprowadzenia dokumentu system może generować przypomnienia/zawiadomienia, aby pomóc użytkownikowi przestrzegać ustalonych wcześniej terminów. System powiadomień może być dostosowany do wewnętrznej polityki firmy.
Ewidencja czasu pracy
Gdy pracownik złoży wniosek o absencje (wakacje, zwolnienie lekarskie bądź płatny/bezpłatny dzień wolny) jest on automatycznie importowany do odpowiedniej sekcji portalu Manager Lounge, a następnie dodany do dokumentów, które trafiają do akceptacji odpowiedniego przełożonego.
Zalety:
- Działa jak lista obecności online (czas pracy widoczny w opcjach miesięcznych bądź rocznych wraz ze statusem akceptacji)
- Automatycznie połączony z dokumentami płacowymi oraz systemem powiadomień
- Zatwierdzone absencje są automatycznie importowane do programu płacowego
- Pojedyncze lub zbiorowe zatwierdzanie dokumentów (w oparciu o niestandardowe filtrowanie)
- Bezpieczny system wymiany informacji online w czasie rzeczywistym pomiędzy firmą a pracownikiem
- Całkowita eliminacja ciężaru zmagania się z papierowym wypełnianiem ewidencji absencji, co gwarantuje ograniczenie do minimum ryzyka z tym związanego
- Szczegółowy raport obecności i absencji wszystkich pracowników do ewentualnej kontroli krzyżowej z systemem ewidencji przy użyciu kart
Tworzenie listy płac oraz indywidualna wysyłka pasków wypłat
Moduł raportowania został zaprojektowany specjalnie dla użytkowników o podwyższonym poziomie dostępu (do przeglądania, pobierania, zatwierdzania, odrzucania czy dodawania komentarzy). Tak jak pozostałe moduły jest połączony z zintegrowanym systemem obiegu dokumentów płacowych.
Jak to działa?
- Wszystkie raporty kadrowe i płacowe są automatycznie generowane z systemu kadrowo-płacowego, a następnie segregowane w zakresie roku/miesiąca oraz po typie raportu
- Każdy typ raportu definiuje użytkownika, który jest odpowiedzialny za ostateczne zatwierdzenie danych
- Po zatwierdzeniu wszystkich raportów, paski płac są automatycznie wysyłane na indywidualne konto każdego pracownika
- System automatycznie powiadomi pracowników o zakończonej wysyłce (wiadomość e-mail bądź sms)
- Po poprawnie zakończonym procesie – kierownicy HR dostaną wiadomość poprzez nasz system rejestracji zgłoszeń TULlP
Ocena pracownicza
Tworzenie niestandardowych formularzy ewaluacji dla każdego typu stanowiska w firmie oraz możliwość wykorzystania już zdefiniowanych użytkowników aby dokonać ewaluacji bezpośrednio przez portal TULIP.
Zalety
- Dla Klientów TULIPA’a: skonfigurowane ustawienia kont dla kadry kierowniczej, osób odpowiedzialnych za kadry i płace oraz pracowników
- Pomoc techniczna on-line
- Moduł z możliwością pełnej konfiguracji (bez dodatkowych opłat za zapytania bądź modyfikację opcji, czy też zmianę wartości normatywnych)
- Wyniki możliwe do wyeksportowania przez kierowników HR
- Podłączony do zintegrowanego systemu powiadamiania TULIP
- Wysoki poziom poufności dzięki ustawieniom poziomu zabezpieczeń użytkownika ustawieniom poziomu zabezpieczeń użytkownika
Dowiedz się jak TULIP Payroll może pomóc Twojej firmie i pracownikom!
© Accace wszelkie prawa zastrzeżone | Ogólne warunki użytkowania | Zastrzeżenie | Polityka plików cookie | Polityka prywatności