Jak rozliczać podatkowo świadczenia na rzecz pracowników, współpracowników i kontrahentów
02.06.2016 r.
Accace Poland
Cybernetyki 9, 02-677 Warsaw
11:00 – 13:00
Rejestracja od 10:30
Jednym z istotniejszych elementów systemu wynagradzania pracowników, współpracowników i kontrahentów jest dziś rozbudowany system świadczeń pozapłacowych. Nie ogranicza się on przy tym wyłącznie do tak podstawowych benefitów, jak służbowy samochód, telefon, laptop czy opieka medyczna. Coraz częściej systemy te są znacznie bardziej rozbudowane i obejmują takie świadczenia jak szkolenia, fundowane wakacje, premie wypłacane w akcjach itp. Nie można również zapominać o tak prozaicznych benefitach jak kawa z automatu, imprezy integracyjne czy świąteczne upominki.
Wszystkie elementy pozapłacowego systemu świadczeń niosą za sobą istotne ryzyko popełnienia błędów w rozliczeniach z urzędem skarbowym i ZUS. Jest ono o tyle większe, że w przypadku wielu tego rodzaju świadczeń interpretacje podatkowe są niejednoznaczne lub wręcz sprzeczne.
ZAKRES TEMATYCZNY
-
- Kiedy określone świadczenie można uznać za przychód
- Spotkania i imprezy integracyjne dla pracowników, zleceniobiorców, podwykonawców
- Konkursy z nagrodami dla własnych pracowników, zleceniobiorców, osób współpracujących
- Koszty noclegów pracowników, zleceniobiorców, kontrahentów
- Finansowanie napojów, owoców, posiłków udostępnianych w miejscu pracy
PRELEGENT
Agata Nieżychowska
Tax Director
Agata Nieżychowska jest doradcą podatkowym z ponad 15-letnim doświadczeniem zdobytym w jednej z firm tzw. wielkiej czwórki oraz w renomowanych międzynarodowych kancelariach prawnych, gdzie zajmowała się kompleksowym i stałym wsparciem podatkowym m.in. dla podmiotów z sektora IT oraz mediów i reklamy. Prowadziła liczne projekty optymalizacji podatkowej, w tym dot. rozliczeń na gruncie podatku dochodowego od osób fizycznych.
Ukończyła Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Szczecińskim. Biegle posługuje się językiem angielskim oraz francuskim.
REJESTRACJA
Bardzo prosimy o zgłoszenia poprzez wysłanie wypełnionego formularza bądź pod adresem antonina.napiorkowska@accace.com lub telefonicznie: +48 530 299 288.
Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne. W przypadku rezygnacji z udziału w terminie późniejszym niż 3 dni przed rozpoczęciem wydarzenia pobierana jest opłata w wysokości 50 zł. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy uczestnictwa bez podawania przyczyny.
PARTNER SPOTKANIA
Jakość i zadowolenie klientów owocuje. Owoce do biur dostarczamy od 5 lat i w tym czasie zdobyliśmy zaufanie ponad 600 renomowanych firm w Polsce. Wiemy, że dla Państwa najważniejsza jest jakość, dlatego każdy owoc pakowany jest ręcznie i sprawdzany pod względem jakości wizualnej. Osoby odpowiedzialne za zaopatrzenie zawsze przed zakupem owoców sprawdzają ich walory smakowe dlatego do Państwa docierają tylko najlepsze odmiany. Owoce dostarczane są w estetycznych opakowaniach bezpośrednio do Państwa firmowej kuchni.
Obecnie świeże owoce i inne produkty do biur dostarczmy w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Katowicach.
Accace Poland
Spółka Accace została założona w Europie Środkowo-Wschodniej w celu oferowania klientom najwyższej jakości usług w rozsądnych cenach, świadczonych przez kompetentnych specjalistów. Oddziały Accace znajdują się w Czechach, na Węgrzech, w Rumunii, na Słowacji, w Polsce, na Ukrainie i w Niemczech. Oddziały w innych krajach w Europie i na świecie wchodzą w zakres sieci zaufanych partnerów Accace.
Spółka Accace działa na rynku polskim od 2009 r. W dniu dzisiejszym zatrudniamy ponad 40 profesjonalistów aby zapewnić naszym klientom całe spektrum usług doradczych i outsourcingowych. Gwarantujemy najlepszej jakości usługi księgowe, obsługę kadrowo-płacową, doradztwo prawne i podatkowe. Powiększające się portfolio klientów sprawia, że Accace staje się pierwszym i najlepszym wyborem spośród firm świadczących usługi outsourcingowe i doradcze w Polsce.
Adres: Cybernetyki 9, budynek B, 02-677 Warszawa