TULIP Accounting
Od inteligentnego zarządzania dokumentami i spersonalizowanego systemu zatwierdzania obiegu dokumentów aż po automatyczne księgowanie – na jednej platformie
Zarządzaj wszystkimi zadaniami oraz dokumentami księgowymi firmy – poprzez TULIP Accounting – i bądź o krok bliżej biura bez papierów oraz bardziej efektywnego środowiska pracy!
- Interfejs przyjazny dla użytkownika, dostępny za pośrednictwem dowolnego urządzenia
- Dostępny w 10 wersjach językowych
- Efektywna kontrola, poprzez dostęp do dokumentacji księgowej (predefiniowane role użytkowników)
- Możliwość uprzedniego zdefiniowania i zarządzania online folderami oraz dostosowania do obowiązującej wewnętrznej polityki oraz wymogów dotyczących sprawozdawczości firmy
- Zintegrowana akceptacja obiegu dokumentów dla każdego folderu
- Dodawanie dokumentacji księgowej w dowolnym formacie i bez żadnych ograniczeń wielkości
- Prosta metoda kopiuj i wklej
- Zintegrowany system OCR, automatyczne wprowadzania danych, połączenie z systemem obiegu i zatwierdzania dokumentów i wstępna dekretacja poprzez użycie modułów TULIP do skanowania, eksportowania i walidacji danych
- Dodawanie notatek/komentarzy przy dokumentach w momencie wprowadzania/ importu/ rejestracji
- Przejrzysty dziennik zmian
- Elektroniczne archiwum zintegrowane z systemem ERP
- Wsparcie techniczne online
Skróć czas księgowania o połowę!
Narzędzie Tulip obejmuje zintegrowane systemy skanowania i OCR, które zapewniają efektywniejsze i bardziej precyzyjne przetwarzanie dokumentów księgowych, zastępując ręczne wprowadzanie danych, automatycznym ich pobieraniem i jasnymi regułami walidacji.
Krok 1
Jednolity kanał z fakturami
Walczysz z papierowymi dokumentami?
Zarządzaj swoimi fakturami, rachunkami, notami korygującymi i innymi dokumentami księgowymi przy użyciu modułu TULIP scanner:
- Zintegrowany skaner oparty na sieci WEB
- Możliwość dostosowania zeskanowanych dokumentów bezpośrednio w chmurze
- Po zapisaniu, dokument zostanie dodany do odpowiedniego folderu, po czym uaktywni on procedurę zatwierdzania
Jeśli używasz technologię EDI (Electronic Data Interchange) do obsługi faktur albo Twoi partnerzy przesyłają Ci pliki PDF na skrzynkę mailową, możesz pominąć ten krok.
Krok 2
Odczytywanie danych i walidacja
Po zapisaniu dokumentów, inteligentny system OCR automatycznie odczyta dane z dokumentu bazując na niestandardowych ustawieniach klienta oraz zintegrowanemu algorytmowi samonauczania.
Kryteria weryfikacji poprawności danych, które są podstawą właściwego ich pobierania takie jak, walidacja matematyczna, walidacja konkretnych pól na dokumencie, walidacja na potrzeby integracji z systemem ERP, itp., są wstępnie ustalane na etapie wdrażania.
W razie potrzeby opracowywana jest dodatkowo instrukcja walidacji dokumentów.
Krok 3
Podgląd, zatwierdzanie, archiwum
Zeskanowane dokumenty oraz wyeksportowane dane są gotowe do podglądu i zatwierdzenia.
Sprawdź odczytane (przez OCR) dane przed zatwierdzeniem i ostatecznym przetworzeniem. Dodaj bądź usuń pole jeśli zaistnieje taka konieczność a następnie wyślij informację do swojego oprogramowania księgowego* aby zautomatyzować wprowadzenie dokumentów księgowych w zakresie odczytanych i zwalidowanych danych.
Wszystkie dokumenty po przetworzeniu i zatwierdzeniu zostaną przekazane do archiwum online TULIP’a.
*Wszystkie dokumenty po przetworzeniu i zatwierdzeniu zostaną przekazane do archiwum online TULIP’a.
Pracuj bez papieru – minimalizuj błędy i oszczędzaj czas!
Przejrzysta struktura folderów
Definiuj swoje foldery księgowe w podziale na lata miesiące bądź inne kategorie tak, aby były zgodne z Twoimi wewnętrznymi wymogami.
Przejrzyste zakresy odpowiedzialności
Możliwość zdefiniowania ścieżki zatwierdzania danych poprzez przypisanie do danego folderu lub poszczególnych dokumentów odpowiedzialnych użytkowników, przy jednoczesnym uwzględnieniu wewnętrznych założeń polityki firmy i obowiązujących harmonogramów.
Przejrzysta lista otwartych zadań
Dostęp do szczegółowej listy zadań wykonanych oraz oczekujących, która jest połączona z automatycznym systemem powiadamiania.
Interfejs do systemu ERP
Zintegrowanie z systemem ERP, niezbędne na etapie dekretacji dokumentu pozwala TULIP’owi stać się Twoim głównym interfejsem tak, abyś mógł śledzić status dokumentów już zaakceptowanych oraz wysłanych do Twojego oprogramowania księgowego.
W momencie zamykania miesiąca, wszystkie raporty będą automatycznie zapisywane w odpowiednim folderze „danych wyjściowych” skatalogowanych odpowiednio miesięcznie/rocznie w celu zatwierdzenia i archiwizacji.
Wprowadzanie wydatków pracowniczych online
Zmniejsz czas spędzony na ręcznym wypełnianiu dokumentów oraz zredukuj ilość błędów, które mogą wystąpić podczas takich czynności.
Pracuj efektywnie i zapewnij swoim pracownikom możliwość wypełnienia online raportów związanych z firmowymi wydatkami, a także obsługę innych administracyjnych czynności związanych z ich pracą.
Za pomocą TULIP będziesz miał możliwość opracować własny proces obiegu dokumentów do każdego typu danych wejściowych, jak również zintegrować z buforem księgowym.
Rozbudowany proces zatwierdzania obiegu dokumentów
TULIP został wyposażony w standardowy system zatwierdzania obiegu dokumentów, jednakże najczęściej zalecane jest jego dostosowanie do konkretnych potrzeb firmy.
Proces zatwierdzania obiegu dokumentów jest przypisany do każdego folderu i dokumentu wraz z czytelnym kalendarzem zadań dla każdego użytkownika. TULIP ponadto umożliwia wygenerowanie szczegółowego dziennika zmian, który ma na celu wyeliminowanie problemów procesie obsługi dokumentów.
Dostęp 24 godziny na dobę z każdego urządzenia
Możesz uzyskać dostęp (zobacz, komentuj i zatwierdzaj)do Twoich folderów i dokumentów z każdego komputera, tabletu jak i smartfona.
Alerty / Powiadomienia
Każdy użytkownik biorący udział w procesie zatwierdzania dokumentów otrzymuje powiadomienia za pośrednictwem poczty e-mail każdorazowo, gdy tylko zadanie wymaga realizacji. Alerty mogą być również podłączone do osobistego kalendarza w Outlook’u.
Szczegółowe dzienniki zmian
Administratorzy kont mogą wyeksportować historię aktywności każdego użytkownika co umożliwia sprawne zarządzanie dokumentami oraz danymi.
Jesteś gotowy aby dowiedzieć się więcej na temat narzędzia TULIP Accounting oraz tego w jaki sposób może pomóc Twojej firmie?
© Accace wszelkie prawa zastrzeżone | Ogólne warunki użytkowania | Zastrzeżenie | Polityka plików cookie | Polityka prywatności